6 Aralık 2014 Cumartesi

Kara delik

Hadi oyun oynayalım

Malzemeler
- kağıt
-kalem

Bi kağıdın bir köşesine bir çarpı atın ve kısa vadeli bu aralar istediklerinizi/hayallerinizi yazın
Kağıdın çarpı attığınız köşesinden geçen diğer uçtaki köşegene de bi çarpı atın ve buraya da gelecekteki isteklerinizi yazın
Köşelere attığınız çarpıları üst üste gelicek şekilde kağıdı katlayın

Ve

Kalemle üst üste gelen çarpıların üstünden delin  

Evreka :D

Kalem bugünden girdi gelecekten çıktI
Uzaydaki kara deliklerin çalışma prensibini buldunuz :D

Sonuç eğer bugünkü hayalleriniz geleceğinizi beslemezse ya da tam tersi

Boşa harcanmış bir kağıtsınız

Not:
1 kendimi geliştirmek bilinç ve bilgi düzeyimi artıracak bişiler arıyorum misal BU gibi var mı önerisi olan ?
2 istanbulda çok el yakmayacak çizim kursu arıyorum temel çizim 3 boyutlu çizim teknik çizim gibi yağlı boyayla meyve ve ibrik çizmek için değil
3 bide iş arıyorum öğrenci part time bişiler böyle bu ajans işleri olur biz şöyle bi reklam/ürün vs hazırladık nasıl oldu toplantısı olur veya özel ders verebilirim(2 haneli bir öss derecem var lise,orta okul ilkokul  herders varsa kardeşim komşun düşün derim) , yada zenginseniz lolitanız olurum ;)


Muck :D 

3 yorum:

  1. 2haneli ÖSS derecen var da neden burs başvurusu yapmadın sağa sola?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dereceye ilk ünime girerken sahiptim şimdi öyle bir derecem olmadığı için saltanat zamanında aldığım bursları geri alamıyorum :(

      Sil