5 Aralık 2014 Cuma

#areyousex



Konumuz sex

Cinsel sorunlarım var sanırım
Çünkü iyi sevişiyorum hem de bu devir de
Bağlanma sorunum var
22 yaşındayım 1.5 yıldır bir ilişkim var
Gözüm başkasına kaymıyor
İletişim problemim var  
Sadece bir kere kavga ettik( kavgayı bi ara yazarım :D  ) manitayla
Hem de bu devir de

Peki orhan ne güzel işte nerde problem


Fiziksel olarak sex ok! ama mental olarak sexle sıkıntılarım var

Wtf

Evet her ibne gibi sexi seviyorum günde sekskere sex düşünüp istiyorum
Manitam her dokunduğunda her hücremi hala azdırıyor olmasını  seviyorum

ama

Ama sexin benim için duygusal bi yanı yok o kadar fiziksel ki anlamıyorum
Neyi anlamıyorum

Mesela
Niye sexe bu kadar anlamlar yükleniyo fazlasıyla hayvani fazlasıyla ilkel bir dürtü
Millet tek gecelik ilişkilerine abayı yakıyo
Anlamıyorum abi condom çöpe atıldıktan sonra o iş orda bitti
neresine platonik oluyosunuz
Herifin kahveyi nasıl içtiğini bilmiyorsun daha ama aşık oluyosun
Neyine aşık oldun kıllı götüne, erekte sikine mi ?

Yada

Mesela duyuyorum insanlardan
-Onunla ayrıldık
-niye
-beni aldatıyor
-nasıl
-hornetten başklarıyla tek gecelik ilişkiler yaşıyo (hahaha ne kadar terbiyeli yazdım lan  ‘sikişiyor ’ kelimesini :D )

Sikişsin abi sende sikiş nolcak ki

Bence bu da aldatmak değil

Sonuçta ben bugün biriyle sevişmekle , 5 tur parkur koşup terlemeyi aynı görüyorum
Fiziksel aktiviteyse fiziksel
Testosteronsa serottoninse ahanda ikiside salgılıtıyor
Terse ter

Yani benim bi ilişkim var ok hayata bi kere geliyorum ok
Ama onunlayım diye bi zenci bi snm olsun bi grup ya da bi kadınla denemek istiyorsam nolcak
Bizimle dığılsın! Nası ya ?

Şimdi böyle yazdım ya bi akıllı çıkarda der ama orhan bu açık ilişki
Yok daha neler
Daha özgür olun lan tabikide tavşan gibi sikişin demiyorum
ya da sikişin ilerde o da olmicak ama Bi kaliteniz olsun :D

Neyse konuya dönersek
Bağlılık bi fikirdir birinin beni sadece fikirleriyle aldatabilceğine inanıyorum bedeniyle değil o yüzden saçma Tasarruflara gerek yok
Yani manitamla paylaştığım o kadar anı ve özel hisler varken sexi veya öpüşüp koklaşmayı en özel en mahrem en en en yapmayı saçmayı buluyorum ve bunları özel klasörüme yerleştirmiyorum

Sonuçta sikişin lan 50 den sonra o da olmicak 

Bence önemli olan 50 yasında uyandığında yatakta o gördüğün ilk şeyin yaşlanmış manitanın yüzünü görmek

Gerisi bos geliyor bana

1.siz bu olayı ele nasıl alıyosunuz

2.ben balık burcuyum

3.bende manitamda öğrenciyiz farklı okulların farklı yurtlarında kalıyoruz itünün ormanında public yapmaktan sıkılmadık ama üşümeye başladık İstanbullu biriniz el atsa süper olur :D


4.hergün kurcalıyorum bu blog işi biraz zorluyo hala öğreniyorum bide takip edilesi önerilecek kişiler varsa yada hey bnm blogada bi göz at diyeniniz varsa bi selam çaksın 
muck

6 yorum:

  1. Adama bu nasıl balık derler! :) Haha.Diğer maddeleri atlıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. tartışmaya açık bir konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet farkındayım bilerek yazdım diğer insanların görüşlerini öğrenebilmek için :D

      Sil
  3. aldatma kısmına kadar o kadar arkandayım ki yanlışlıkla anal yapmış bile olabiliriz.

    bu işler öyle yürümüyo, bu iş kendi kendinde çelişiyo. şimdi biz insanız ya hani çok kompleks varlıklarız. dediğin gibi sekse hiç bi anlam yüklemeyen, insanların onu neden bu kadar büyüttüğüne bir türlü anlam veremeyen biriyim ben de. FAKAT bi ilişki söz konusuysa, öf böyle akademik konuşmayı sevmiyorum, abi benim manitam başkasını sikemez. seks çok önemli olduğundan değil, dediğin gibi kahveyi bile nasıl içtiğini bilmediği birine aşık olacağından değil; kalbim kırılır. üzülürüm lan. herkes üzülür. sen de üzülürsün, aksini iddia etme sikerim.

    blogunu yeni gördüm, baya geç kalmışım. yine yaz. ölmedin umarım.

    YanıtlaSil
  4. Sansürsüz / Orjinal çekimler, takipcilerimizin kendi gönderdikler kendi cektikleri ifsa videoları.Nete düsen yerli sikis videoları.Baska sitelerde olmayan onlarca video full dialoglu ve en önemlisi videoların hepsi turk Adulttur..


    TIKLA SİTEYE GİR


    TIKLA SİTEYE GİR






    TR İfsa Site : sakirabi.com

    ♥ sakirabi.com

    YanıtlaSil