3 Aralık 2014 Çarşamba

CM



Bugün uzun olduğunu nasıl anlıyorsun?

Tatbiki de diğer insanlara göre, eğer herkes senden kısaysa uzunsun

Bir kıyaslama bir rekabet hali

Bunu bilmek ölçmek hali nerden geliyor

Çevre ve hatırlatıcılar

H-A-T-I-R-L-A-T-I-C-I-L-A-R

Stalking yaparken gpani düşünüyor musun?

Boşalırken yüzündeki sivilceyi

Sarhoşken iphone6+

Kahkaha atarken ibneliği

Hayır

Biri yanında  such as whooping cough dediğinde İngilizcede daha 100 fırın ekmek yemen gerektiğini

Slim fit kot giymiş çocuk eğildiğinde gözlerinin onun kalçalarında olduğunda erkek bedenine olan zafını

Kibarca tavşan yemeği reddettiğinde mezhebini

Kızılaya kan bağışlamak istediğinde vs vs

Bu hayatta ben olmak zor biliyorum sen olmakta (zorluktan kastımı ibne olarak algıladın biliyorum ama sadece öyle değil taşıdığın tüm sıfatlardan bahsediyorum )

Sana o an aklında dahi olmasa seni sana hatırlatıyorlar

O yüzden hayatımızın km taşları biz içinde olduğumuz kadar dışarda, dışında olduğumuz kadar da içimiz de

Çok takmamak gerekiyor.


Onun yerine biraz temiz hava, sıcak bir kahve ve az konuşup daha çok sarılabileceğiniz birileri iyi gelir.

Not: biri dedik diye manita olmasına gerek yok arkadaş olur ana baba olur kedi köpek olur :D


5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. saol lopipop :D yalarım ;)

      Sil
    2. Yazmaya devam edecek misin baya sevdim üslubunu :D

      Sil
    3. evet şuan bişeyler karalıyorum bile elimden geldiğince :D

      Sil
    4. ana ben senin blogunu önceden de keşfetmişim ya la jsnhkjshsfh

      YAZ.

      Sil