1 Aralık 2014 Pazartesi

Benim bir bloğum var



Birden aklıma geldi benim bir bloğum vardı.

Herkeşlere Merhaba :)

Biliyor musunuz eğer bir altıgene belirli bir mesafeden bakarsanız onu bir çember olarak görürsünüz.

Yada başka bir şekilde söylemek gerekirse kocaman dağlar veya Çin setti Ay dan nokta gibi gözükür.

Bende öyleyim bu ara kocamandım nokta oluverdim.

Ne demek nokta?

Hadi ben size anlatayım sizde anlamayın :D

Ben 22 yaşındayım, 22 köşeden oluşan bir yirmiikigen olayım. Bu yirmiikigenin kenarları benim tüm hayatımın kapladığı zaman olsun. Şimdi içine rastgele noktalar ekleyelim.

2 tane yaşadığım ülkelerin sayısı için
3 tane hayatımın çoğunun geçtiği şehirlerin sayısı için
3 tane bildiğim dillerin sayısı için
3 tane değiştirdiğim üniversitelerin sayısı için
2 tane profesyonel olarak yaptığım sporlar için
vs


Böyle böyle benim için önemli dilimleri özellikle daha çok sosyalleşebildiğim özelliklerimi noktalar halinde bu yirmiikigenin içine noktalar halinde yerleştirdik ve o noktalar belirli veya belirsiz nedenlerle başka birçok insanla birleşerek devasa bir network ortaya koyabiliyor. Tabi eğer bu işlem çok iyi işleseydi bağlantılarımın sonu bir başkasına o da bir başkasına bağlanacağı için finalde Obama’yı akşam yemeğine davet edebilirdim :D

Hem kendi içinde hem de dışarıdaki bağlandığı diğer çokgenlerle ne kadarda büyük bir ağa sahibim öyle değil mi? Hayatım boyunca hiç sosyalleşmek namına bir sıkıntı çekmedim taki son zamanlarıma kadar şu sıralar 3. Üniversitemi okumaya çalışıyorum ve ben ilkokula başladığımda doğmuş insanlarla beraber aynı sosyal ortamı paylaşıyorum açıkçası abilik yapmaktan, insanlara üniversiteli nasıl olunur, nasıl olmalıdır oryantasyonu vermekten sıkıldım ve kendimi yalnız hissediyorum.
E ne oldu şimdi? O büyük çokgen mi bağlantımı bilmem nedir anlattın yukarda ne oldu ona?

Valla bende bilmiyorum.

İyi bir münazırın dediği gibi ‘çok argüman hiç argümandır’
Çok insan hiç insanmış, o koskoca ağlar zinciri nerde ben neresindeyim bilmiyorum ama artık o kadar uzaktan bakıyorum ki ona o da artık sadece  bir nokta benim için.

O yüzden belki de  buradayım beni yani küçücük noktamı diğer yeni noktalarla birleştirerek daha büyük güzel bir resim elde edebilmek için. Hadi bakalım :D

Not: Bir an yazmaya başlayınca kendimi durduramadım ama biraz depresif mi olmuş ne :D
Ben sosyal medyayı hayatıma daha çok dahil etmeye çalışanlardanım. Face, twitter, instagram,snapchat ve vine kullanıyorum siz neler kullanıyorsunuz?



4 yorum:

  1. Hoşgeldin, üniversite konusunda neden bu kadar kararsız kaldın ya da bu kararsızlığın kaç üniversite daha gidecek acaba merak ettim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim suan bulundugum uni ayni zamanda sonuncusu olur :)Kararsizligin nedenine gelince sanirim herseyle ilgili olup secebilmekte cok zorlanmam diyelim (yazar burda kendine cok zekiyim dememek icin mutevazi davrandi ;)

      Sil
  2. Belli ki uzun bir birikim sürecin olmuş bloğu yazmaya başlamadan evvel.
    Merakla bekliyorum paylaşımlarını!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende bizde sizde biriktiriyoruz efenim, kutumdan ne çıkar bilmiyorum :D ama yazmak hoşuma gidiyor şimdilik, teşekkür ederim :D

      Sil