15 Aralık 2014 Pazartesi

gr

Yer çekimi 


Ruh özgürmüş mantığın ağırlığı varmış.
Ruh kaşarmış mantık mürebbiye
İnsan engin sınırların ötesine gidebilir varlığını yeni anlamlara boyaya bilirmiş
Ama mantık izin vermezmiş
O yüzden her esintide uçamıyormuş.
Peki mantık neymiş mantık ruhun Yerçekimiymiş
Onu üstünden ağ gibi saranmış
Bu ağlardaki her bir ilmek ise anan baban kardeşin dinin işin aşkın memleketin … imiş
Hepsinin bir ağırlığı bir gücü varmış üstünde
Seni bu toprağa bağlayan gözlerini yummanı engelleyen
Ve ben bugün bir ilmeği çözdüm ya da o
sevgilimi
Onun üstümdeki yerçekimi artık yok
Tepe taklak oldum
Dünyamın yörüngesi kalbimin ritmi insanlığımın masumiyeti artık yok



·       * O olmadan hem çok mutlu hem de çok mutsuzum bu denklemi çözemiyorum ama devamda edemiyorum en iyisi kapağını kapatmak hiç düşünmemek yurdun duşa kabinine girip suyu açıyorum ve hunharca ağlıyorum sanırım bu acıya tahammül edemicem  kendimi derslere verip şuursuzca yemek yiyorum.
·         **Bide bişey sorcam hali hazırda kör alfabesi öğreniyorum ek olarak işaret dilide öğrenmek istiyorum ücretsiz iyi bir kurs arıyorum gidip yeni birşeyler öğrenebilceğim kafa dağıtabileceğim istanbulda bir kurs arıyorum.

Muck 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder