8 Aralık 2014 Pazartesi

Çifte kavrulmuş


Çok tatlı haberlerim var size iki arkadaşımdan öğrediğim bu güzel bilgileri hiç düşünmeden sizlerle paylaşmak istiyorum.

Taptazecik miniminnacık iki yeni üniversite lgbt kulübümüz oldu.
Hayırlı uğurlu olsunlar.

1.Hükat


Hacettepe Üniversitesi Kuir Araştırma Topluluğu

Adını kim bulduysa anlından öpmek isterim daha akademik daha cool daha mantık çerçevesinde bir isim bulunamazdı ki logolarına taptım postmodern kübizim tadında bir ilüsturasyın ki son derece ikonografik

2.Özü Prizma


Özyeğin Üniversitesinde kurulan bu minik klup dedikleri gibi gerçekten küçücükmüş ihi :D daha da büyümesi dileğiyle. Buna ayit bir logo çalışması olmamış daha o yüzden resmini bulamadım ama abi siz ibnesiniz görsellik tasarım zeka yaratıcılık sizin genlerinizde var bula bula bunumu buldunuz prizmadan geçen beyaz ışık kırılınca içinden gök kuşağı çıkar neyse şaka bi yana siz bana aldırmayın iyi varsınız çok çok güzelsiniz.

Belki beni okuyanlardan bazıları bu üniversiteler de okuyordur ve haberleri yoktur. Buradan öğrenirler.

Hayırlı uğurlu olsunlar

Muck :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder